All Junior Engineer Association

Lets discuss Everything here

Search
 
 

Display results as :
 


Rechercher Advanced Search

Latest topics
» skang smua dah meninggalkan MISC dah
Tue Nov 20 2012, 15:08 by afarhan

» http:// and https://
Wed Nov 19 2008, 10:51 by Hang Hebat

» Warning...Tsunami
Wed Nov 19 2008, 08:49 by Hang Hebat

» Focus on Problems vs. Focus on Solution
Tue Nov 18 2008, 16:07 by Hang Hebat

» Beauty of Mathematics.
Tue Nov 18 2008, 13:59 by Hang Hebat

» AGE OF A WOMAN (Just for a laugh.....)
Tue Nov 18 2008, 12:29 by Hang Hebat

» Speed Trap Spot
Tue Sep 30 2008, 00:00 by Rafael Diago

» Open the windows after you enter your car
Tue Sep 23 2008, 10:16 by Hang Hebat

» Marriage life before & after!!!
Fri Sep 12 2008, 17:47 by Rafael Diago

Affiliates
free forum
 


RSS feeds



You are not connected. Please login or register

Sports/Futsal Jersey

Go to page : 1, 2  Next

Go down  Message [Page 1 of 2]

1 Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 14:57

ben_G

avatar
Moderator
Moderator
Dear Mr Responsible,

Previous month we had discuss on above matter with full of highlight and enthusiasm. Yet, i didn't find any result on above matter.

Sadly, one of our representative had quit and yet no one take over to end and achieve the required results.

I hope all of us will look into this matter and finally achieved the results since it will be put in our so called KPI.

Thank you for your involvement.

Regards:

Nora
Pom-Pom Girls cheers cheers

View user profile

2 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 15:25

Rafael Diago

avatar
Moderator
Moderator
Mr Responsible already resign from MISC and now working happily in Sabah.

Resource : Bernama, izzat

View user profile http://www.misc.com.my

3 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 15:45

KLIA (5 Aug 08) - Seorang bekas pekerja MISC yang dahulunya bersama dalam program JE dibawah program "JE attachment to Technip" telah berhenti secara sah 3 bulan yang lalu atas dasar kecewa dengan pihak pengurusan MISC. Beliau yang telah ditemui ketika dalam penerbangan ke Kota Kinabalu petang ini menyatakan hasrat kecewa walaupun berasa berat hati untuk meninggalkan kompeni lama beliau apatah lagi terpaksa meninggalkan tunangannya dan rakan-rakan JE yang serba meriah ini.

Dalam perbualan yang singkat itu, beliau sempat menyatakan hasrat seperti berikut "kirim salam kat sumer member lain - Assalamualaikum" atau dalam versi Sabahnya " Bah,Kau kirim salam sama kawanČ yang lain ar". Kini beliau sangat bergaya, elegen, dan berstatus dengan kompeni yang dirasakan memuaskan hati beliau dengan gaji yang bolehlah lumayan. Kini beliau telah bekerja di kawasan Sepanggar Bay yang berdekatan dengan Likas.

Sesiapa yang berminat untuk menemui beliau bolehlah menempah penerbangan AIRASIA kerana "kini sesiapa boleh terbang"

View user profile

4 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 15:46

nikobe

avatar
Sarjan JE
Sarjan JE
so who's volunteer to be next Mr Responsible??

View user profile http://www.google.com

5 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 15:48

zameer

avatar
Moderator
Moderator
Azumamaro Aizawa wrote:KLIA (5 Aug 08) - Seorang bekas pekerja MISC yang dahulunya bersama dalam program JE dibawah program "JE attachment to Technip" telah berhenti secara sah 3 bulan yang lalu atas dasar kecewa dengan pihak pengurusan MISC. Beliau yang telah ditemui ketika dalam penerbangan ke Kota Kinabalu petang ini menyatakan hasrat kecewa walaupun berasa berat hati untuk meninggalkan kompeni lama beliau apatah lagi terpaksa meninggalkan tunangannya dan rakan-rakan JE yang serba meriah ini.

Dalam perbualan yang singkat itu, beliau sempat menyatakan hasrat seperti berikut "kirim salam kat sumer member lain - Assalamualaikum" atau dalam versi Sabahnya " Bah,Kau kirim salam sama kawanČ yang lain ar". Kini beliau sangat bergaya, elegen, dan berstatus dengan kompeni yang dirasakan memuaskan hati beliau dengan gaji yang bolehlah lumayan. Kini beliau telah bekerja di kawasan Sepanggar Bay yang berdekatan dengan Likas.

Sesiapa yang berminat untuk menemui beliau bolehlah menempah penerbangan AIRASIA kerana "kini sesiapa boleh terbang"


hahahaha.... Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing Laughing
kita ada Pemberita yg Berbakat......

View user profile http://profiles.friendster.com/wanzameer

6 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 15:58

Rafael Diago

avatar
Moderator
Moderator
caya lah reporter ni....sejak bila mr responsible bulih cakap sabah tu???? baru bah duduk barapa bulan tu....sudah dia pandai cakap sabah??? araimaitee....gitu bah...bulih????

View user profile http://www.misc.com.my

7 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 16:02

nikobe

avatar
Sarjan JE
Sarjan JE
Mr Responsible bulih cakap sabah sejak duduk sabah

View user profile http://www.google.com

8 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 16:05

Yaahh nda aku tipu nih.. memang terer dia cakap sabah sudah...
Kunun dia bilang hariČ main bola padang besar.. tapi betul ni.. hitam sudah dia..
kalau boleh mau wakil sabah dia tu main bola - katanya!

View user profile

9 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 16:07

nikobe

avatar
Sarjan JE
Sarjan JE
oo jadinya die pegi sabah sebab nak main bola wakil sabah la yer
bukan sebab dapat offer lagi bagus yaa
yoyoyoyo...

View user profile http://www.google.com

10 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 16:32

Rafael Diago

avatar
Moderator
Moderator
huu....dia pun itam sudah tu...kalau main pdg besar...lagi itam dia kunun....bah kasian dia tu !!!
kanapa bah ni cakap sabah dalam forum....nanti kana tampiling si admin.....

View user profile http://www.misc.com.my

11 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 16:56

ben_G

avatar
Moderator
Moderator
Rafael Diago wrote:huu....dia pun itam sudah tu...kalau main pdg besar...lagi itam dia kunun....bah kasian dia tu !!!
kanapa bah ni cakap sabah dalam forum....nanti kana tampiling si admin.....

Hahahahaha Razz Razz

Azumamaro Aizawa, ko cakap best la..tapi hari tue mesti die x pass no fon kan..

Nikobe, ko jadi Mr Responsible baru ar.. amacam?? Basketball

View user profile

12 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 17:09

Rafael Diago

avatar
Moderator
Moderator
after survey...all pasir gudang agreed that kobe should be the new Mr Responsible....

Kobe....later u can make a mini jersey for your daughter.....hahaha cute syahngat... I love you I love you

View user profile http://www.misc.com.my

13 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 17:36

nikobe

avatar
Sarjan JE
Sarjan JE
kalo KPI dapat 2..
no problem
i can handle that
huhuhu

View user profile http://www.google.com

14 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 17:41

ben_G

avatar
Moderator
Moderator
Come on la nikobe.. you are the sports star ..

NNt anak nora, nora sure hantar kat ko nyer training sports Basketball Basketball

View user profile

15 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 20 2008, 21:05

Rafael Diago

avatar
Moderator
Moderator
nikobe wrote:kalo KPI dapat 2..
no problem
i can handle that
huhuhu

part of KPI la ni...nanti propose kat poji... Shocked

View user profile http://www.misc.com.my

16 Re: Sports/Futsal Jersey on Thu Aug 21 2008, 14:19

ben_G

avatar
Moderator
Moderator
Rafael Diago wrote:
nikobe wrote:kalo KPI dapat 2..
no problem
i can handle that
huhuhu

part of KPI la ni...nanti propose kat poji... Shocked

Stuju2!!

So, nikobe..amcam?? Basketball

View user profile

17 Re: Sports/Futsal Jersey on Thu Aug 21 2008, 14:22

Rafael Diago

avatar
Moderator
Moderator
ben_G wrote:
Rafael Diago wrote:
nikobe wrote:kalo KPI dapat 2..
no problem
i can handle that
huhuhu

part of KPI la ni...nanti propose kat poji... Shocked

Stuju2!!

So, nikobe..amcam?? Basketball

see told ya....all pasir gudangnian..looking forward at you.... cyclops cyclops cyclops cyclops

View user profile http://www.misc.com.my

18 Re: Sports/Futsal Jersey on Thu Aug 21 2008, 15:31

nikobe

avatar
Sarjan JE
Sarjan JE
hmmm....akan dipertimbangkan..
huhu

View user profile http://www.google.com

19 Re: Sports/Futsal Jersey on Thu Aug 21 2008, 17:35

mk anwar

avatar
Prebet JE
Prebet JE
kobe!kobe! you can do it.... bounce

View user profile

20 Re: Sports/Futsal Jersey on Thu Aug 21 2008, 17:38

nikobe

avatar
Sarjan JE
Sarjan JE
siot jer..name ngn no jersi aku pakai dulu punyer ok
tapi aku rase dah ilang la data yg dulu tu
kalo sapa ada data pls fwd kat aku okeh

View user profile http://www.google.com

21 Re: Sports/Futsal Jersey on Thu Aug 21 2008, 20:23

Rafael Diago

avatar
Moderator
Moderator
or...somebody will make a new one...??? rendeer farao king geek jocolor queen

View user profile http://www.misc.com.my

22 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 27 2008, 15:12

nikobe

avatar
Sarjan JE
Sarjan JE
acai..pls design new jersey
use ur expertise in flash..huhu bounce bounce

View user profile http://www.google.com

23 Re: Sports/Futsal Jersey on Wed Aug 27 2008, 17:07

Hang Hebat

avatar
Moderator
Moderator
tlg la, flash bukan utk design baju beh. gunalah firefox...hahaha What a Face

View user profile

24 Re: Sports/Futsal Jersey on Thu Aug 28 2008, 01:29

Rafael Diago

avatar
Moderator
Moderator
Ms-DOS for design...anyone?

Simple thing..just buy typical jersey n put your name on it...done!

Wanna custom made? definitely xtra from your pocket...

View user profile http://www.misc.com.my

25 Re: Sports/Futsal Jersey on Thu Aug 28 2008, 12:54

mnha


Prebet JE
Prebet JE
gne design dl ahhh, yg fhazuwan ada dl...abeza demo ke ado ore dale kt golok

View user profile http://www.syok.org

Sponsored content


Back to top  Message [Page 1 of 2]

Go to page : 1, 2  Next

Permissions in this forum:
You cannot reply to topics in this forum